Frågor :)

Du heter: Elin sofi Lousie petersson

Smeknamn:  ella

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Miley Cyrus/ I miss you
Den påminner mig om min morfar

Beroende av:
Inget 

Vad tror folk om dig?

Kanske att jag är en nörd... x)

Stämmer det?

Lite

Vad får du oftast komplimanger för?

Mina kläder, eller mitt hår

Hur imponerar man på dig?


Humor

 Brukar du skratta för dig själv?

 Det har hänt nån gång.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

Tackk!!:-)

Har du haft sex idag?

Nej

Hur svarar du i mobilen:

Hej

Vem ringde du senast?:

Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:

''jag kommer ungefär kl.14.30

Antal timmar sömn inatt:

10h

Sov du ensam:

Japp

Brukar du komma i tid:

Ja

Hur känner du dig nu:

lite trött

Vanligaste färg på dina kläder:

Alla möjliga..nästan

Vad tycker du om dina fötter:


Stora och fula

Vad saknar du:

Ida och nanna

Hade du en bra kväll igår:

Jopp

Favorit dryck på morgonen:

Vatten

När brukar du oftast gå och lägga dig:

Olika, från 22-00.30 typ.l

Är du blyg?:

jättemycket faktiskt

Sysslar du med någon idrott:

Nej, men rida är ju kul!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

vet inte..

Har du spytt offentligt:

ja, på skolgården när jag gick i 2:an men jag hann till toalett inanna nått hände

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:

Vet inte :P

Är du nöjd med ditt liv?

jao :)

Är du bortskämd:

kanske lite

Vad gör du i morgon:

Power Park

Vad är det värsta du vet?:

Mördare,våldtäksmän och inbrottstjuvar

Har du bra vänner och äkta vänskap?:

Ja! ;))

Vad är det finaste du fått?:

Vet inte :P

En speciell dag du minns:

-säger inte ;) -

Du samlar på:

inget

Vem ringer du när du är arg/ledsen:

Tror inte jag ringer någon överhuvudtaget.

När grät du senast:

Minns inte

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

Mycket resa till Amalfi, och Cran Canaria/Meloneras

Vill du gifta dig:

Ja

Vill du ha barn:

ja

Är du musikalisk?:

vem vet inte jag iallafall :P

Vad dricker du helst när du är törstig:

Vatten.

Bor dina föräldrar tillsammans:

nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns:

2 gånger

Biter du på naglarna:

Nej


Kommentarer
Postat av: Madde

Ajjaa... Men du sku ha vänta lite, typ 1 vecka så kanske nåån sku kom på nåå ti fråg ;)

2010-08-05 @ 16:00:40
URL: http://madsons.blogg.se/

Kommentera här snälla!:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Skriv nått vackert!:

Trackback
RSS 2.0